• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
Σίμοντς: «Πάνω από 1.000 ίππους τα μονοθέσια της F1 από το 2026»
28/03/2024 20:58
Σίμοντς: «Πάνω από 1.000 ίππους τα μονοθέσια της F1 από το 2026»

Το 2026 η Formula 1 θα περάσει στην επόμενη εποχή της. Οι αλλαγές των μονοθεσίων δεν θα περιοριστούν στη σχεδίαση, αλλά θα επεκταθούν και στις μονάδες ισχύος.

Νέες πληροφορίες έρχονται στο «φως» για την επόμενη γενιά τεχνικών κανονισμών της Formula 1. O επικεφαλής τεχνικός διευθυντής του σπορ, Πατ Σίμοντς, μίλησε για τη μορφή των μονοθεσίων που θα αγωνίζονται στις κορυφαίες πίστες του πλανήτη από το 2026.

Για πρώτη φορά μετά το 2014 θα έχουμε μεγάλες αλλαγές στις μονάδες ισχύος. To μερίδιο της ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί σημαντικά ενώ και εξωτερικά η αεροδυναμική φιλοσοφία των μονοθεσίων θα αλλάξει επίσης. Το μέγεθος των αλλαγών που έρχονται στο σπορ από το 2026 έχουν προκαλέσει μεγάλες ανησυχίες σε ορισμένες ομάδες. Μάλιστα, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, έχει κάνει λόγο ακόμη και για μονοθέσια «Φρανκενστάιν».

Επιπλέον υπάρχουν φόβοι πως η ισχύς των μονάδων ισχύος θα είναι χαμηλότερη, ενώ θα υπάρχει υστέρηση απόκρισης των turbo. Ο Σίμοντς τώρα έρχεται να καθησυχάσει τους φόβους, μέσω του podcast της Formula 1 στο Youtube με τίτλο Beyond the Grid: «Προς το παρόν τα μονοθέσια αποδίδουν μαζί με την ηλεκτρική υποβοήθηση 900 ίππους. Με τα μονοθέσια του 2026 στοχεύουμε σε ισχύ άνω των 1.000 ίππων. Επιθυμούμε περισσότερη δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει υστέρηση απόκρισης του τούρμπο (turbo lag), διότι έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα που μεριμνεί γι’ αυτό».

Επιπλέον αναφέρθηκε και στη μορφή που θα έχει η νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1 το 2026. Ο Βρετανός ήταν ξεκάθαρος για τις αλλαγές που έρχονται και θα αναδείξουν τις ικανότητες των οδηγών. «Θέλουμε να μειώσουμε την κάθετη δύναμη των μονοθεσίων από το 2026. Ένας λόγος που τα σημερινά μονοθέσια είναι τόσο βαριά, είναι επειδή τους ασκείται πολύ μεγάλο αεροδυναμικό φορτίο. Οπότε τα νέα μονοθέσια θα γλιστράνε περισσότερο. Πιστεύω πως αυτό θα έχει αποτέλεσμα να δοθεί περισσότερη έμφαση στον οδηγό. Είναι πολύ σημαντικό αυτό πιστεύω. Οι οδηγοί είναι οι ήρωες του σπορ, είναι υπεράνθρωποι και αυτό θέλουμε να προωθήσουμε. Οπότε οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση», πρόσθεσε.


btm